Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

hej jag ska köpa en ny dator men vet inte vilken så jag undrar vad ni rekomenderar. Datorn ska vara bärbar och gå snabbt att surfa på internet med och sammtidigt bra för spel. Den ska helst ha windows 7 och vara till bra pris!!! :) :)

Skrivet

hej jag ska köpa en ny dator men vet inte vilken så jag undrar vad ni rekomenderar. Datorn ska vara bärbar och gå snabbt att surfa på internet med och sammtidigt bra för spel. Den ska helst ha windows 7 och vara till bra pris!!! :) :)

Vad är bra pris enligt dig?

Hur bärbar då?

Jag ser inte en 17" dator som direkt bärbar, en 10-11" är bärbar.

Dock är de mindre riktigt bärbara datorerna värdelösa att spela på.

Råder dig att köpa en stationär om du ska spela med, du får mycket mer för dina pengar då.

Skrivet

Ja men jag behöver kunna flytta den då och då och jag räknar 17" vill ha en stor skärm!!! och glöm det med bra pris bara den är värd pengarna fast den får ju inte vara för dyr :) :D :D

Skrivet

Ja men jag behöver kunna flytta den då och då och jag räknar 17" vill ha en stor skärm!!! och glöm det med bra pris bara den är värd pengarna fast den får ju inte vara för dyr :) :D :D

Vad är din budget då?

Dyrt för en kan vara billigt för en annan.

Skrivet (redigerat)

Klart det kommer funka, men imorgon blir han nog besviken på den.

Köper man en laptop som är kapabel för spel klarar den sig för året sen måste man byta ut den.

Därför för att inte göra grabben besviken så vill man ju tipsa han och köpa en stationär då han

säger att han vill kunna spela bra.

Redigerat av Ryssfemma

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...