gongong Skrivet 8 April 2010 Rapport Skrivet 8 April 2010 hej jag ska köpa en ny dator men vet inte vilken så jag undrar vad ni rekomenderar. Datorn ska vara bärbar och gå snabbt att surfa på internet med och sammtidigt bra för spel. Den ska helst ha windows 7 och vara till bra pris!!! :) :) Citera
KalphiteQ Skrivet 8 April 2010 Rapport Skrivet 8 April 2010 hej jag ska köpa en ny dator men vet inte vilken så jag undrar vad ni rekomenderar. Datorn ska vara bärbar och gå snabbt att surfa på internet med och sammtidigt bra för spel. Den ska helst ha windows 7 och vara till bra pris!!! :) :) Vad är bra pris enligt dig? Hur bärbar då? Jag ser inte en 17" dator som direkt bärbar, en 10-11" är bärbar. Dock är de mindre riktigt bärbara datorerna värdelösa att spela på. Råder dig att köpa en stationär om du ska spela med, du får mycket mer för dina pengar då. Citera
gongong Skrivet 8 April 2010 Författare Rapport Skrivet 8 April 2010 Ja men jag behöver kunna flytta den då och då och jag räknar 17" vill ha en stor skärm!!! och glöm det med bra pris bara den är värd pengarna fast den får ju inte vara för dyr :) :D :D Citera
KalphiteQ Skrivet 8 April 2010 Rapport Skrivet 8 April 2010 Ja men jag behöver kunna flytta den då och då och jag räknar 17" vill ha en stor skärm!!! och glöm det med bra pris bara den är värd pengarna fast den får ju inte vara för dyr :) :D :D Vad är din budget då? Dyrt för en kan vara billigt för en annan. Citera
Ryssfemma Skrivet 8 April 2010 Rapport Skrivet 8 April 2010 Speldator och får inte vara för dyr? http://www.inet.se/artikel/1969663/msi-gt7...-7-home-premium Billigaste jag kunde komma som kan funka okej för dagens spel. Citera
halopro96 Skrivet 8 April 2010 Rapport Skrivet 8 April 2010 Ett ord! Acer Aspire 7738G, klarar av Mw2 på Medium grafik och är väldigt snabb! Citera
KalphiteQ Skrivet 8 April 2010 Rapport Skrivet 8 April 2010 Speldator och får inte vara för dyr? http://www.inet.se/artikel/1969663/msi-gt7...-7-home-premium Billigaste jag kunde komma som kan funka okej för dagens spel. Den där kommer nog fungera bra till dagens spel, med tanke på att det inte är så jättehög upplösning på den skärmen. Citera
Ryssfemma Skrivet 9 April 2010 Rapport Skrivet 9 April 2010 (redigerat) Klart det kommer funka, men imorgon blir han nog besviken på den. Köper man en laptop som är kapabel för spel klarar den sig för året sen måste man byta ut den. Därför för att inte göra grabben besviken så vill man ju tipsa han och köpa en stationär då han säger att han vill kunna spela bra. Redigerat 9 April 2010 av Ryssfemma Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.