Ghostbuster9 Skrivet 16 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Hur mycket kommer det kosta? :]150 kr Det var inte billigt för att vara tre kartor nu får vi se om det blir av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Hur mycket kommer det kosta? :] 150 kr Det var inte billigt för att vara tre kartor nu får vi se om det blir av! 5 kartor* det kommer den 30 april till PS3 och PC har jag hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 (redigerat) Hur mycket kommer det kosta? :] 150 kr Det var inte billigt för att vara tre kartor nu får vi se om det blir av! 5 kartor* det kommer den 30 april till PS3 och PC har jag hört map packet är redan ute era tards... http://www.modernwarfare2.com/news.php?id=6 men om ni undrar när det kommer ut till pc och ps3 så är det 30 april citerar: "The first downloadable Modern Warfare 2 Map Pack has been announced as the Stimulus Map Package, it will be released on March 30th for Xbox Live, then later on PS3 and PC (date not announced, but expected about a month later)." Redigerat 16 April 2010 av Ponne92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Hur mycket kommer det kosta? :] 150 kr Det var inte billigt för att vara tre kartor nu får vi se om det blir av! 5 kartor* det kommer den 30 april till PS3 och PC har jag hört map packet är redan ute era tards... http://www.modernwarfare2.com/news.php?id=6 men om ni undrar när det kommer ut till pc och ps3 så är det 30 april citerar: "The first downloadable Modern Warfare 2 Map Pack has been announced as the Stimulus Map Package, it will be released on March 30th for Xbox Live, then later on PS3 and PC (date not announced, but expected about a month later)." han frågade om när det kom ut till PS3, tardhead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 16 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Hur mycket kommer det kosta? :] 150 kr Det var inte billigt för att vara tre kartor nu får vi se om det blir av! 5 kartor* det kommer den 30 april till PS3 och PC har jag hört map packet är redan ute era tards... http://www.modernwarfare2.com/news.php?id=6 men om ni undrar när det kommer ut till pc och ps3 så är det 30 april citerar: "The first downloadable Modern Warfare 2 Map Pack has been announced as the Stimulus Map Package, it will be released on March 30th for Xbox Live, then later on PS3 and PC (date not announced, but expected about a month later)." Jag frågade när det kom till PS3 ditt Tardhead! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Hur mycket kommer det kosta? :] 150 kr Det var inte billigt för att vara tre kartor nu får vi se om det blir av! 5 kartor* det kommer den 30 april till PS3 och PC har jag hört map packet är redan ute era tards... http://www.modernwarfare2.com/news.php?id=6 men om ni undrar när det kommer ut till pc och ps3 så är det 30 april citerar: "The first downloadable Modern Warfare 2 Map Pack has been announced as the Stimulus Map Package, it will be released on March 30th for Xbox Live, then later on PS3 and PC (date not announced, but expected about a month later)." Det ser nice ut! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Det kommer den 4 Maj till PS3 och PC!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Den ä ute i Sverige nu, kostar 130kr, värt att köpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Köpte det, de nya banorna sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.