kattus Skrivet 9 April 2010 Rapport Skrivet 9 April 2010 (redigerat) Nu har jag förlorat min kära serial till GTA IV. Vad i helvete ska jag göra? Har fan rivit sönder nästan hela rummet när jag skulle hitta den. Behöver den efter en ominstallation när Windows fick dampryck. Kan jag skriva till Rockstar Games eller? För jag har ju ALLT annat än den där satans koden! :( Redigerat 23 April 2010 av XxMENLOLxX
Link1 Skrivet 9 April 2010 Rapport Skrivet 9 April 2010 Sök på google ''Key finder'' eller något har för mig att det finns något program som hittar ALLA program Cd keys. hittar alltså allt från Windows aktiverings nyckel till alla spel cd key :) men om du har omformaterat datorn så vet jag inte riktigt om den funkar :/ Annars får du proga att skriva till dom :/
kattus Skrivet 10 April 2010 Författare Rapport Skrivet 10 April 2010 (redigerat) Serial hittad, problem löst. :) Mod kan låsa tråden ;) Redigerat 10 April 2010 av damnyou
Rhino Skrivet 22 April 2010 Rapport Skrivet 22 April 2010 Serial hittad, problem löst. :) Mod kan låsa tråden ;) Anmäl tråden, eller byt namn.
Rekommendera inlägg