Ny film av samma personer med fotboll:
Ny film av samma personer med fotboll:
Hahahaha. :lol:
Helt otroligt att han klarade "jorden runt" kastet! Jag har försökt tusen gånger utan att lyckas. <_<
hahaha skön film :D
↗ till inläggetHahahaha. :lol:
Helt otroligt att han klarade "jorden runt" kastet! Jag har försökt tusen gånger utan att lyckas. <_<
Jup samma här :cry:
Det var ju fake. Alla träffar var in zoomade och såg exagt likadana ut. Dom kanstade och klippte om till när dom träffade.
Zomfgg dä mennar do innte!=!?!?!!!+!+1+1!+!!!?!?!!1!!! Jak trode de va rigtit! Va dålih at dommm fusksarr!
OnT:
Najs! ^^
↗ till inläggetAhaha, wow. Det är väl uppenbart att det är fake, har du sett någon e-maila en boll in i en korg, eller kasta en boll runt hela jorden IRL? =)Det var ju fake. Alla träffar var in zoomade och såg exagt likadana ut. Dom kanstade och klippte om till när dom träffade.
↗ till inlägget↗ till inläggetAhaha, wow. Det är väl uppenbart att det är fake, har du sett någon e-maila en boll in i en korg, eller kasta en boll runt hela jorden IRL? =)Det var ju fake. Alla träffar var in zoomade och såg exagt likadana ut. Dom kanstade och klippte om till när dom träffade.
Kollade du inte klippet eller?
De gjorde ju det.
Haha ^^
↗ till inlägget↗ till inläggetDet var ju fake. Alla träffar var in zoomade och såg exagt likadana ut. Dom kanstade och klippte om till när dom träffade.
Ahaha, wow. Det är väl uppenbart att det är fake, har du sett någon e-maila en boll in i en korg, eller kasta en boll runt hela jorden IRL? =)
Kollade du inte klippet eller?
De gjorde ju det.
:lol:
Ganska skön film faktiskt.
Sköna snubbar.
↗ till inläggetSmart du är.Det var ju fake. Alla träffar var in zoomade och såg exagt likadana ut. Dom kanstade och klippte om till när dom träffade.
how do they do eet :o
Önskar också att jag kunde sätta bollen via e-mail. HOW DO THEY DO IT!?
↗ till inläggetTja det är via en Mac-dator så...Önskar också att jag kunde sätta bollen via e-mail. HOW DO THEY DO IT!?
↗ till inlägget
Obviously fake. Man ser när han skjuter, och man ser när bollen går i, men inte hur bollen går. Lite underligt att de aldrig missar heller.
↗ till inlägget↗ till inläggetObviously fake. Man ser när han skjuter, och man ser när bollen går i, men inte hur bollen går. Lite underligt att de aldrig missar heller.
Men herregud...
↗ till inlägget↗ till inläggetObviously fake. Man ser när han skjuter, och man ser när bollen går i, men inte hur bollen går. Lite underligt att de aldrig missar heller.
:_
*suck*
↗ till inlägget↗ till inlägget
Obviously fake. Man ser när han skjuter, och man ser när bollen går i, men inte hur bollen går. Lite underligt att de aldrig missar heller.
Men herregud...
Hej på dig också, Simple :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in