pontaxxr Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 (redigerat) hej jag har en hemsida men jag vill ha mer saker på den :D behöver tips vad man kan ha på den :P ingen fin hemsida men kul att fixa med :D Redigerat 10 April 2010 av pontaxxr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Vad är det för en sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 10 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Vad är det för en sida? just nu har jag bara länk till min cs server och ventrilo server och ett forum o en as dålig guide :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Detta ska vara i "Grafik och programmering" forumet. Vet du inte vad du vill ha på sidan, så bör du inte göra en sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Vad är det för en sida? just nu har jag bara länk till min cs server och ventrilo server och ett forum o en as dålig guide :D Jag frågade vad det var för en sida, inte vad det var på.Men tydligen verkar det vara en CS/Ventrilo m.m sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 10 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Vad är det för en sida? just nu har jag bara länk till min cs server och ventrilo server och ett forum o en as dålig guide :D Jag frågade vad det var för en sida, inte vad det var på.Men tydligen verkar det vara en CS/Ventrilo m.m sida aa jag vet ej hur jag ska förklara vad det är för hemsida det e ju typ blandat :Saltså detta e inte min enda hemsida har gjort åt många andra med :P så det e bara vad jag ska ha för egen hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Flyttar till ett annat forum. Tror Feedback passar bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Börja om och gör rätt. Att göra en sida är inte ett litet arbete, och om du skall göra en hemsida om allt möjligt då har du tänkt lite fel. Kör med något som inte finns ute på nätet och testa med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 12 April 2010 Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Du måste komma på något unikt för just din sida. Vem skulle vilja gå in på din sida om du t.ex har ventrilo eller cs saker på den, när det finns ett någon miljon sidor som handlar om just detta. Gör om, gör rätt! :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caspian Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Du måste komma på något unikt för just din sida. Vem skulle vilja gå in på din sida om du t.ex har ventrilo eller cs saker på den, när det finns ett någon miljon sidor som handlar om just detta. Gör om, gör rätt! :mellow: Jäklar vad lillgammal du är :) Har sett dig försökt efterlikna ett proffs i i stort sätt alla trådar jag har läst som du deltar i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 (redigerat) Du måste komma på något unikt för just din sida. Vem skulle vilja gå in på din sida om du t.ex har ventrilo eller cs saker på den, när det finns ett någon miljon sidor som handlar om just detta. Gör om, gör rätt! :mellow: Jäklar vad lillgammal du är :) Har sett dig försökt efterlikna ett proffs i i stort sätt alla trådar jag har läst som du deltar i. Håll käften -.- Har en tendens att skriva så här på fuska :huh: EDIT: Funderar även på att "sluta", ganska kasst forumet börjar bli... Redigerat 14 April 2010 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 18 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Flyttar till ett annat forum. Tror Feedback passar bäst. okej tackar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.