Michael1 Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 (redigerat) Jag har en fått Gallade i level hundra via wi-fi och när man kollar summary det står någon konstig lila ruta bredvid leveln. I den lila rutan står det PKRS. Vad betyder det? Och sen har jag en aanan fråga: Vad menas med om en liten gubbe bredvid pokemonen i summary. Är det nåt med happines? Redigerat 11 April 2010 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 PKRS är ett virus, det gör så att du får mera EV's av pokémonen du dödar. Om det är en smiley brevid din pokémon har den blivit botad av Pokérus (PKRS) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Michael1 Skrivet 10 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 PKRS är ett virus, det gör så att du får mera EV's av pokémonen du dödar. Om det är en smiley brevid din pokémon har den blivit botad av Pokérus (PKRS) Är det bra att ha viruset. Hur kan man bota det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Det är bra att ha om du vill EV-träna. Och du kan bota det genom att ge din pokémon till ett pokémoncenter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Och du kan bota det genom att ge din pokémon till ett pokémoncenter.Nej, det försvinner inte när man helar. Det enda sättet att få bort det är att ha Pokémonen i sitt team i en dag eller så (IRL-tid), sedan försvinner det automatiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Michael1 Skrivet 10 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Det är bra att ha om du vill EV-träna. Och du kan bota det genom att ge din pokémon till ett pokémoncenter. Vad är ev? Och hur får man det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 EV's är osynliga poäng som gör dina pokémons stats högre. Du kan max ha 514 ev's. Och max 255 i en stat. Du får ev's genom att döda speciella pokémon. Jag rekommenderar att du googlar det flr en bättre förklarning. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Michael1 Skrivet 11 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 EV's är osynliga poäng som gör dina pokémons stats högre. Du kan max ha 514 ev's. Och max 255 i en stat. Du får ev's genom att döda speciella pokémon. Jag rekommenderar att du googlar det flr en bättre förklarning. =) Hur blir man smittad av viruset? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 du har andra pokemon i partyt samtidigt som pkrs pokemonen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 EV's är osynliga poäng som gör dina pokémons stats högre. Du kan max ha 514 ev's. Och max 255 i en stat. Du får ev's genom att döda speciella pokémon. Jag rekommenderar att du googlar det flr en bättre förklarning. =) Hur blir man smittad av viruset? Man kan få det när som helst när man slåss mot vilda pokemon men chansen att man får viruset är ca 1/21845 så det är inte många som får det. Men jag lyckades såklart få det på två minuter när jag började spela Heart Gold. Lol. För att sprida det till dina andra pokemon så har du den smittade pokemonen bland dina friska och sen slåss du lite mot andra pokemon så kommer alla tillslut att få det. Ett hett tips är att smitta ner så många pokemon du kan och spara dem i datorn så försvinner inte viruset på dem! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Michael1 Skrivet 11 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Kan nån byta en smittad pokemon för jag råkade bota min gallade. Min friendcode är: 4125 7376 5655 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonaldDuckk Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Jag är inte säker på att du skulle behöva en, har du läst om EV-träning? Om du inte är villig att breeda fram en pokémon med bra IV's, och sedan träna upp den för att få perfekta EV's för att strida online finns det ingen poäng med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg