Hoppa till innehåll

The Sims 3 Drömjobb!


myran123
 Dela

Rekommendera inlägg

ÅÅÅHH!!! Jag MÅSTE ha det!!! Ni fattar inte hur jag längtar!!!

 

AAAAAHH!!!!

 

Här har jag kopierta från ginza.se

 

__________________________________________________________

 

Gör dina simmar till modiga hjältar eller kreativa entreprenörer! Nu kan dina simmar få de bästa jobben någonsin! Gör din Sim till stadens hjälte eller ställ till med trubbel i grannskapet. Kommer din Sim att rädda dagen som modig brandman, bli en stenrik uppfinnare eller ledande arkitekt? Det är helt upp till dig!

 

Bredda dina simmars horisont med ett gäng nya och helt fantastiska karriärmöjligheter. I The SimsTM 3 Drömjobb, bestämmer du om din Sim ska bli stadens hjälte, eller ställa till med trubbel i kvarteret. Låt din Sim bli en hjältemodig brandman, en inflytelserik arkitekt som förändrar staden, eller leva livet som tatuerare. Kommer din Sim att bli en framgångsrik miljardär och innovatör av högteknologiska produkter, eller en sliten och lite galen vetenskapsman? Kommer de att jobba som detektiver, och avslöja hemligheter genom att leta efter fingeravtryck, eller klå upp misstänkta för att klämma dem på information? Deras framtid vilar helt i dina händer!

 

 

Spelfakta

 

- För första gången någonsin kan du kontrollera dina simmar medan de är på jobbet.

 

- Det finns massor av intressanta arbeten att välja på som exempelvis brandman, detektiv, läkare eller spökjägare.

 

- Din Sim kan bli en hjälte eller bara ställa till med problem. Du bestämmer helt hur dina simmars karriärer utvecklas.

 

- Kommer de att arbeta för goda eller onda ändamål, följa sina kreativa drömmar, bli affärsmoguler, eller bara ansvarslösa slackers? Din Sims handlingar och val på jobbet påverkar både staden de bor i, och andra simmar. Arbeta som arkitekt och förändra stadens struktur, eller styr modet i kvarteret som stylist.

 

- Prova på alla nya färdigheter och aktiviteter! Lär dig att uppfinna, skulptera eller tatuera, och använd dina nyvunna kunskaper för att tjäna simdaler.

 

_______________________________________________________________

Ja, jag är simsgalen jag!!

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=i66ZVaE63Wo..._rev-rn-1r-3-HM

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 4 veckor senare...
  • 4 veckor senare...
  • 4 veckor senare...
  • 1 år senare...
  • 2 månader senare...

Vad roligt att du är så uppspelt! Hoppas du har den nu då :-) Själv har jag den redan och det är värt det. Nu ska jag ge poäng för några av jobben man kan ha: (5 är högst)

 

Spökjägare: 5 (jätte,jätte,jätte,jätte kul!)

Lite snabb fakta: Det är roligt för att man får åka hem till olika simmar och man får en maskin som suger upp spöken. Det finns 3 olika spöken. 1. Spöken som ser ut som flygande spöken (vanliga spöken med vit kropp och 2 svarta ögon) Fast dom spökena kan vara i olika färger. 2. Spöken som sitter fast i objekt. 3. Spöken som ser ut som simmar. (Mer fakta om dom här! --> (En bra hemsida för fakta, inte min) http://thesims.ifokus.se/articles/4d712e6f...dar-dina-simmar

Tips! Du behöver inte skynda dig för att spöken kommer inte försvinna! Dom kommer bara flytta sig runt i huset tills du är klar!

 

Inredningsarkitekt: 4

Lite snabb fakta: Man får åka hem till olika simmar och man får en uppgift (t.ex. sätta dit ett fönster i huset) Men man får inte bara 1 uppgift. Man kan få upp till 10 och mer!

Tips! Psst! Innan du bygger upp uppgiften i huset, lär känna din kunds personligheter så den får precis rätt!

 

Brandman: 4

Lite snabb fakta: Man kan vara först på brandstationen och efter ungefär klockan 12 på dagen så ringer det i en tuta i brandstationen. Då åker du till huset och automatiskt så tar du en brand"grej" och släckar elden!

Tips! Oroa dig inte för att du inte ska höra tjutet i brandstationen! Det låter faktiskt högt så dom i hela ditt hus kan höra det! Och det kommer orangera vibrationer från brandklockan.

 

Stylist: 4

Lite snabb fakta: Du får uppdrag att designa olika simmar! Det är kul och en träning för hur din sim ska se ut! Xd

Tips! Det gör ingenting om din kund inte nöjer sig med sin makeover! Försök igen med nästa kund!

 

Det var lite tips och knåp från mig! Ha det bra! :-) /Sims3Expert

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker The Sims 3 drömjobb är jättekul, The Sims 3 är en av mina tre favoritspel, blev verkligen inte besviken. Det är roligast att vara brandman, privatdetektiv, spökjägare, arkitekt och egen företagare, dock är inte doktor så kul!

Redigerat av Ghostbuster9
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...