MarioHeterJag Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Mitt favvospel är Call of Duty 4, Gta 4 och Assassin´s creed! Vill ha Assassian´s creed 2 och jag tänker skaffa det! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Det finns redan en likadan tråd men jag skriver ändå! Först kommer Heavy Rain sen kommer Modern Warfare 2 och på tredje plats kommer Uncharted 2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GIGGA7 Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Det finns redan en likadan tråd men jag skriver ändå! Först kommer Heavy Rain sen kommer Modern Warfare 2 och på tredje plats kommer Uncharted 2!Inlägget har ändå anmälts så han kommer att få sitt starff! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Straff kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Det finns redan en likadan tråd men jag skriver ändå! Först kommer Heavy Rain sen kommer Modern Warfare 2 och på tredje plats kommer Uncharted 2!Inlägget har ändå anmälts så han kommer att få sitt starff! Han får nog en tillsägelse men inte straff! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 (redigerat) Finns som sagt en annan tråd, så denna är ganska onödig. Låser. Redigerat 11 April 2010 av Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg