DarknessSky Skrivet 10 April 2010 Rapport Dela Skrivet 10 April 2010 Tycker ni att jag ska chippa min psp eller vad det nu heter, Förlorar jag några saker på det och vad går bättre förutom möjligheten till fler spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Jag tycker inte att du ska göra det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Jag tycker du ska göra det, du kan b.l.a spela spel från andra konsoller så som PS1,DS,Nintendo 64 m.m . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Jag tycker du ska göra det, du kan b.l.a spela spel från andra konsoller så som PS1,DS,Nintendo 64 m.m . Hahahha, vilket skämt! Hur hade du tänkt dig spela ds spel på psp xD Ps1 och nin 64 ja, men inte ds, lol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Varför chippa när man kan softflasha? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Jag tycker du ska göra det, du kan b.l.a spela spel från andra konsoller så som PS1,DS,Nintendo 64 m.m . Hahahha, vilket skämt! Hur hade du tänkt dig spela ds spel på psp xD Ps1 och nin 64 ja, men inte ds, lol. Det går du vet, att chippa PSP lägger i flesta fall in emulator, dumfan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Chippa lätt, jag chippar mina konsoller på ett ställe som heter psxcare som är väldigt bra, om du bor i stockholm gå till psxcare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 Jag tycker du ska göra det, du kan b.l.a spela spel från andra konsoller så som PS1,DS,Nintendo 64 m.m . Hahahha, vilket skämt! Hur hade du tänkt dig spela ds spel på psp xD Ps1 och nin 64 ja, men inte ds, lol. Det går du vet, att chippa PSP lägger i flesta fall in emulator, dumfan. Men dumhelvete: Jag är väll fan inte tappad som barn, däremot verkar du vara det. Du vet en DS har två skärmar varav en touchscreen. En PSP har en skärm utan touchscreen. Om det nu skulle finnas en ds emulator till PSP skulle det vara i prinsip helt jävla omöjligt att spela pga. saknaden av en skärm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 http://exophase.com/psp/ds-emulation-on-psp-1676.htm Går visste att spela ds spel på psp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 http://exophase.com/psp/ds-emulation-on-psp-1676.htm Går visste att spela ds spel på psp "It’s extremely slow, so don’t expect it to run anything well" Det går fortfarande inte att spela eftersom det är typ 0.1 FPS, lol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 Men det går. Jag har några DS spel på mitt PSP, t.e.x Pokémon Pearl och det fungerar bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 Men det går. Jag har några DS spel på mitt PSP, t.e.x Pokémon Pearl och det fungerar bra. Kom inte och säg att det funkar bra. Ja det funkar, Men det är inte spelbart, två helt olika saker... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg