Ibanez Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 Sluta gå offtopic, du har ändrat din åsikt flera gånger i den här tråden så varför skulle man ens lyssna på dig nu? Jag har ett DS spel på mitt PSP och det fungerar bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 Tycker ni att jag ska chippa min psp eller vad det nu heter, Förlorar jag några saker på det och vad går bättre förutom möjligheten till fler spel. Du ska veta att du förlorar din garanti. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 8 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2010 Tycker ni att jag ska chippa min psp eller vad det nu heter, Förlorar jag några saker på det och vad går bättre förutom möjligheten till fler spel. Du ska veta att du förlorar din garanti. Nä, bara om du skruvar runt garantimärket under batteriluckan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Gör det, är HELT värt pengarna :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lajtchak Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 Gör det, är HELT värt pengarna :oJep jag har det jäte vert pengarna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Inte värt det, du tappar garantin till exempel. Inte bra :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Inte värt det, du tappar garantin till exempel. Inte bra :( Men om garatin redan har gått ut är det värt det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 (redigerat) FAIL! Redigerat 20 Juni 2010 av xXHomerXx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EmEvig Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 §3.7 - Allt prat om piratkopiering är strängt förbjudet. Fråga inte, hjälp inte! Detta innefattar cd-nycklar och fildelningsprogram/sajter där upphovsrättsskyddat material sprids eller finns tillgängligt. Kan du läsa? Chippade konsoller=brända spel=fildelning Vart ser du det i tråden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 (redigerat) FAIL Redigerat 20 Juni 2010 av xXHomerXx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Nej det är det inte, chippning är när man modiferar en konsol så den klarar mer än vad den faktiskt är kapabel till. Brända spel/ iso filer är inte samma sak som chippning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Sorry,jag som snackar gojja :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg