Hoppa till innehåll

Snälla Hjälp! Med Nintendogs!

Layton

Rekommendera inlägg

Hej jag har två hundar som heter Mario och Luigi. Mario hittade för jättelänge sen en "red hat" alltså en Mario-hatt. Men jag har letat i typ tre år efter en green hat men jag hittar den inte! Jag har typ mer än 70 000 trainer points och jag är en Dog Master men jag har ändå Superdåliga grejer och jag hittar aldrig nya.

(Det kan nu låta som om jag skryter men ta det inte så, vill bara ha bra grejer)

Mario (som har sin hatt) ´har vunnit massa gånger i Championsship i alla tävlingarmen jag får ändå inga bra saker av honom.

De här sakerna letarna jag alltså jättemycket efter: Green Hat och Jack Russel Terrier-boken! Så mina frågor är:

Har du hittat Green hat eller Jack Russel Terrier boken?

Vet du var man hittar dem?

Är det bättre att gå på promenad när det är mörkt än när det är ljust? Jag går oftast när det är ljust, ska prova om jag får bättre grejer på natten.

Ska jag bo i ett speciellt hus?

Ska jag klä mina hundar i speciella accesoarer och ha speciella klockor för att få bättre saker?

Jag matar mina hundar så fort det står thirsty eller hungry dock inte när det står normal...

Jag tvättar dem varje dag och borstar dem typ två gånger så att det alltid står "beautiful"...

Jag klappar dem jättemycket så att det kommer ben av glitter...

Jag skämmer bort dem med kex så att det glittrar om dem när de äter dem...

MEN JAG FÅR ÄNDÅ SÅ HIMLA DÅLIGA SAKER!

Jag vill så gärna ha en green hat, Stackars Luigi har saknat sin mössa i över tre år...

Tacksam om du hjälper mig.

MVH The Queen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...