WishCookie Skrivet 13 April 2010 Rapport Skrivet 13 April 2010 (redigerat) Hej, jag bad modsen låsa min föregående tråd så jag behöver nog hjälp med detta nu. Detta är nog orsaken till att jag inte kan starta spel eller något. Här har ni en bild: Kan detta vara problemet? Om det är problemet skulle jag gärna vilja att någon postade en lösning till det. :) P.s Om ni undrar så läser CD-läsaren CD'n som om det inte fanns något där- Redigerat 13 April 2010 av Moonlamp Citera
KalphiteQ Skrivet 13 April 2010 Rapport Skrivet 13 April 2010 Du verkar ha deamon tools eller liknande igång, annars förstår jag heller inte vad ditt egentliga problem är? Citera
WishCookie Skrivet 13 April 2010 Författare Rapport Skrivet 13 April 2010 Du verkar ha deamon tools eller liknande igång, annars förstår jag heller inte vad ditt egentliga problem är? Alltså, mitt problem är att min CD-läsare inte kan läsa någon skiva. Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 13 April 2010 Rapport Skrivet 13 April 2010 (redigerat) Hans problem var att hans cd-spelare inte kunde läsa skivor. EDIT: Moonlamp skrev först :D Redigerat 13 April 2010 av CrazyCake Citera
Link1 Skrivet 13 April 2010 Rapport Skrivet 13 April 2010 prova att stänga av datorn koppla ur läsaren kolla kontakterna sätt ihopp allt och prova igen :P kanske inte händer mkt man skadar ju aldrig att kolla? :) Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 13 April 2010 Rapport Skrivet 13 April 2010 Btw, Testa att rengöra med en rengöringsskiva! Citera
Dezen Skrivet 13 April 2010 Rapport Skrivet 13 April 2010 Tyckte det såg ut som att den va inaktiverad på bilden? Citera
KalphiteQ Skrivet 13 April 2010 Rapport Skrivet 13 April 2010 Kontakterna som sagt, annars testa med en annan cd läsare med samma anslutning. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.