Hoppa till innehåll

Film Klipp På Internet Laddar Men Stannar Efter 3sec :s

Link1

Rekommendera inlägg

Tja nu är det så här att när jag ska se film klipp så Buffrar det till 100% men endå när jag ser typ tre till fem sec så stannar den och jag får spola fram en bitt då fortsätter det lika länge alltså ca5 sec :S någon som fatar vad jag menar eller kan svaret på detta? börjar bli grymt störande :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DarkLight

Tja nu är det så här att när jag ska se film klipp så Buffrar det till 100% men endå när jag ser typ tre till fem sec så stannar den och jag får spola fram en bitt då fortsätter det lika länge alltså ca5 sec :S någon som fatar vad jag menar eller kan svaret på detta? börjar bli grymt störande :S

Klipp var? På YouTube eller?

Annars kan det vara så att du får ladda ner ett program som gör stegmätaren snabbare, vilket gör så att du kan titta på klipp utan lagg eller att klippet stannar.

Länk: http://www.videoaccelerator.com/

Oroa dig inte, din dator kommer inte bli segt av detta program. Är ett litet program, vilket gör att det inte tar mycket plats i datorn. =)

I hope I helped!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DarkLight

det är rent almänt på alla sidor jag kollar. men tack ska kolla på det där :lol:

Hm..

Jag tror programmet bara kan användas för YouTube, om man vill se skillnad alltså.

Men du kan testa annars.

YouTube är ju det ända man kollar på nu för tiden ändå? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...