Stixx Skrivet 13 April 2010 Rapport Dela Skrivet 13 April 2010 Ja nu ska jag sälja min wii pga tappat intresse helt. Undrar bara hur mycket jag skulle kunna få för dessa grejerna: wii konsoll (ofc) 2st remotes 2st nunchuks en laddare till en remote warioware smooth moves super smash bros brawl resident evil 4 umbrella chronicles resident evil 4 wii edition wii sports godzilla unleashed no more heroes teenag mutant ninja turtles bleach:shattered blade sports island the legend of zelda:twilight princess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 2200-2500 kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Du får nog 3200 för allt men sälj på Game och om du ska köpa en ny konsol så köp PS3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 mycket!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Du får nog 3200 för allt men sälj på Game och om du ska köpa en ny konsol så köp PS3!Nej. Sälj INTE till någon butik, det är det dummaste du kan göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Du får nog 3200 för allt men sälj på Game och om du ska köpa en ny konsol så köp PS3!Nej. Sälj INTE till någon butik, det är det dummaste du kan göra Inte om man ska köpa något annat för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 du kan säkert få 4000-5000kr om du lägger det på tradera eller blocket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Du får nog 3200 för allt men sälj på Game och om du ska köpa en ny konsol så köp PS3! Nej. Sälj INTE till någon butik, det är det dummaste du kan göra Inte om man ska köpa något annat för det! Jo, då också. Butiker köper alltid saker för extremt underpris, antar att dom måste tjäna en hel del med tanke på hur många som säljer. Man får garanterat större vinst av att lägga ut på blocket t ex och köpa någonting för pengarna istället för att byta in Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 14 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 haha, nej jag ska köpa delar till min dator så några inbyten blir det inte ^^ tittade lite snabbt på prisjakt och blocket och det blir något med 4000kr ja, tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 5000 kr kanske du får ? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 27 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2010 5000 kr kanske du får ? :oInte troligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Runt 3000? Wii har tappat värde har jag sett. En svart Wii inklusive Motionplus, Wii Sports och Wii Sports Resort kostar typ 2000 nu. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.