Rhino Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Ja. okej.. o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonna99 Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Ja, det är jobbigt. Men jag har hört att de flesta säger att man ska logga ut och in många gånger, då tappar de räkingen. Jag har även provat det, men det fungerade inte. Kanske att er dator fungerar, prova det! P.S jag heter Drakeplopp på Panfu. Kramiiz :thanks: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Ja, det är jobbigt. Men jag har hört att de flesta säger att man ska logga ut och in många gånger, då tappar de räkingen. Jag har även provat det, men det fungerade inte. Kanske att er dator fungerar, prova det! P.S jag heter Drakeplopp på Panfu. Kramiiz :thanks: Spelar ingen roll på vilken dator det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leoparden008 Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Ja, det är jobbigt. Men jag har hört att de flesta säger att man ska logga ut och in många gånger, då tappar de räkingen. Jag har även provat det, men det fungerade inte. Kanske att er dator fungerar, prova det! P.S jag heter Drakeplopp på Panfu. Kramiiz :thanks: Ja! det finns ett fusk som står det. Men fusket funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Perky22 Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 Hej Det Finns Tyvär Inga Sådanna Fusk! :thanks: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TroyBuilder Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 det gör jag med men har aldrig klara det eftersom man måste vara fem pantor i rummet och jag är så morgon trött så när jag vaknar har typ alla redan tagit staven Jag vet ett sett, starta om panfu hela tiden så tappar dem räkningen och tror det är nästa dag :) Fungerar bara om det är 1 dag man ska vänta... :lol: Jag vet ett sett, starta om panfu hela tiden så tappar dem räkningen och tror det är nästa dag :) Fungerar bara om det är 1 dag man ska vänta... :lol:Fungerar för mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Jag vet ett sett, starta om panfu hela tiden så tappar dem räkningen och tror det är nästa dag :) Fungerar bara om det är 1 dag man ska vänta... :lol:Fungerar för mig :)Tack för tipset men det där uppdraget var slut för länge sen! -.-'' _____________________________________________________________________________________________________ Nu har det blivit bättre!Nu finns det : Veckans uppdrag! Det är mycket bättre!Nu har man inte lika tråkigt! men det har visst jag :( Jag går bara in på Panfu för att göra uppdragen sen spelar jag inte mer.Ha ha Ni borde se min träkoja! Den är full av saker som jag har fått av både presents maskinen och på uppdraget + så har jag fått några saker via E-post! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.