Hoppa till innehåll

Panfu


Kira1
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 2 veckor senare...

Ja, det är jobbigt. Men jag har hört att de flesta säger att man ska logga ut och in många gånger, då tappar de räkingen. Jag har även provat det, men det fungerade inte. Kanske att er dator fungerar, prova det!

P.S jag heter Drakeplopp på Panfu.

Kramiiz :thanks:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, det är jobbigt. Men jag har hört att de flesta säger att man ska logga ut och in många gånger, då tappar de räkingen. Jag har även provat det, men det fungerade inte. Kanske att er dator fungerar, prova det!

P.S jag heter Drakeplopp på Panfu.

Kramiiz :thanks:

Spelar ingen roll på vilken dator det är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, det är jobbigt. Men jag har hört att de flesta säger att man ska logga ut och in många gånger, då tappar de räkingen. Jag har även provat det, men det fungerade inte. Kanske att er dator fungerar, prova det!

P.S jag heter Drakeplopp på Panfu.

Kramiiz :thanks:

Ja!

det finns ett fusk som står det.

Men fusket funkar inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 9 månader senare...
  • 3 månader senare...

det gör jag med men har aldrig klara det eftersom man måste vara fem pantor i rummet och jag är så morgon trött så när jag vaknar har typ alla redan tagit staven

 

Jag vet ett sett, starta om panfu hela tiden så tappar dem räkningen och tror det är nästa dag :) Fungerar bara om det är 1 dag man ska vänta... :lol:

 

Jag vet ett sett, starta om panfu hela tiden så tappar dem räkningen och tror det är nästa dag :) Fungerar bara om det är 1 dag man ska vänta... :lol:

Fungerar för mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag vet ett sett, starta om panfu hela tiden så tappar dem räkningen och tror det är nästa dag :) Fungerar bara om det är 1 dag man ska vänta... :lol:

Fungerar för mig :)

Tack för tipset men det där uppdraget var slut för länge sen! -.-''

 

____________________________________________________________________________________________________

_

 

Nu har det blivit bättre!

Nu finns det : Veckans uppdrag! Det är mycket bättre!

Nu har man inte lika tråkigt! men det har visst jag :(

Jag går bara in på Panfu för att göra uppdragen sen spelar jag inte mer.

Ha ha Ni borde se min träkoja! Den är full av saker som jag har fått av både presents maskinen och på uppdraget + så har jag fått några saker via E-post! :D

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...