swagzter Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 (redigerat) Väldigt passande när alla flygplatser i Sverige, nästan halva europa är stängda, på grund utav askan i luften från vulkanen på Island :P De har sagt att det där kan hålla på i flera veckor, månader. :huh: Redigerat 16 April 2010 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Spanien är ju en klassiker! Barcelona <3 Mysiga hotell, Sjukt billiga affärer :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Om den askan är kvar i sommar så vet jag inte vad jag gör. Första gången jag är långt ut och resar. Längst är Danmark. Fast vi brukade ta en båt till Tyskland och köpa saker på en "affär båt" som står där hela tiden. Så jag har inte heller vart långt utomlands :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 (redigerat) Tunisien och Sicilien är nice, vet dock inte priserna. Redigerat 17 April 2010 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timi3 Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Jag kan tipsa Gran Canaria, men eftersom vi har en andelslägenhet i Anfi så behövde vi bara betala flygstolarna. Jag rekommenderar verkligen Ving. Klicka här för att se olika hotell Där fick jag några sökningar: 1 Vecka 3 vuxa + 1 barn (0-17) Puerto Rico (Varmt) Jag rekommenderar att INTE bo Puerto Rico, Miami. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.