pontaxxr Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Tjena.. jag använder just nu 2 datorskärmar men min ena håller på att bli dålig o vill köpa ny:P men har en fråga jag har en vanlig 19" datorskärm som jag vill fortsätta använda men min fråga är Kan man använda en fyrkantig datorskärm med en Widescreen ? eller kan det bli några problem ? och leter efter en billig datorskärm ingen spelskärm utan en skärm som är helt okej till ha mailen, internet, MSN tex. tacksamm för hjälp :) vid snabba svar och bra svar kan jag skicka FM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Tjena.. jag använder just nu 2 datorskärmar men min ena håller på att bli dålig o vill köpa ny:P men har en fråga jag har en vanlig 19" datorskärm som jag vill fortsätta använda men min fråga är Kan man använda en fyrkantig datorskärm med en Widescreen ? eller kan det bli några problem ? och leter efter en billig datorskärm ingen spelskärm utan en skärm som är helt okej till ha mailen, internet, MSN tex. tacksamm för hjälp :) vid snabba svar och bra svar kan jag skicka FM Du vill använda en Widescreen skärm istället för den du har just nu, om jag förstått dig rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Skulle du kunna ange vad för upplösning din nuvaranda skärm som funkar max kan ta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 18 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Skulle du kunna ange vad för upplösning din nuvaranda skärm som funkar max kan ta?jag har en vanlig 19" på den jag vill ha kvar och vill köpa en Widescreen och använda också! altså 2 datorskämar kopplade till en dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 (redigerat) http://www.netonnet.se/art/dator/monitor/m...50/123867.3018/ Samsung's P2xxx serie är populära och levererar skit snygg bild. Billigare alternativ är: http://www.netonnet.se/art/dator/monitor/m...SN/127143.3018/ Den övre är prisvärdast tycker jag men den nedre är också en hyffsat nice skärm. Problemet är ju att av nedre skärmen så måste du ha en VGA -> DVI converter, man får med det oftast med grafikkortet man köper. Redigerat 18 April 2010 av Ryssfemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.