zitroz Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Monster hunter 3(tri) diskutera vad du tycker om det :) Om du inte vet vad det är borde du kolla upp det! Jag själv är extremt sugen på spelet och kan knappt vänta på releasen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Det ser rätt bra ut för att vara till wii! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 det kommer bli super kul!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Lol @ folk som inte vet vad Monster Hunter är, köper spelet och blir ägda av dess komplexitet. Såvida de inte noobat ner serien till Wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Lol @ folk som inte vet vad Monster Hunter är, köper spelet och blir ägda av dess komplexitet. Såvida de inte noobat ner serien till Wii. Monster Hunter är ju en serie till PSP från början! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Nja, PS2 från början, sen PSP. Grejen är att det tar en jävla tid att sätta sig in i spelen, och de är lite mer hardcore än vad marknadskampanjen för Wii-spelet verkar tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 18 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Jag är beredd på att det kommer vara svårt som fan :) Och nej, de har inte gjort det lättare till Wii än vad det tidigare har varit. Tror jag i alla fall, är väldigt säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 jag har det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JillValentine Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Ser roligt ut, hoppas på att någon kompis fixar det så att jag kan få se hur det ser ut där först :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 26 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Är skit kul, lite segt i början kanske. Körde 36 timmar i helgen.. :P (inkluderat fredagen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.