asabrasa Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 min skärm är skitig som katten och jag skulle vilja rengöra den (vatten funkar inte) har ni några bra tips ps datorn är bärbar vilket gör det hela lite klurigare om ni förstår. Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xagez Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Du kan köpa det här kitet med allt i ett för att rengöra skärmen. Eller om någon i din familj har glasögon kan du ta duken man rengör glasögonen med och andvända den då det borde funka det med. Andvänd absolut inte diskmedel om någon skulle tipsa om det då det kan förstöra skärmen, bättre med vatten då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 min skärm är skitig som katten och jag skulle vilja rengöra den (vatten funkar inte) har ni några bra tips ps datorn är bärbar vilket gör det hela lite klurigare om ni förstår. Tacksam för svar Bege dig till närmaste OnOff-butik och kolla vid LCD-apparaterna. Det brukar (oftast) finnas ett skärmrengöringskit där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Köp en microfiberduk på Clas Ohlsons, fukta den lite och gnugga bestämt men försiktigt på skärmen. Sen fortsätter du torka av skärmen minst en gång i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.