w4nkarN Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 Jag undrar om någon har gjort något montage, Gjort någon commentary eller vart med i någon top5 plays. Själv såg jag att jag är med som 2 på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
killerman1337 Skrivet 16 April 2010 Rapport Dela Skrivet 16 April 2010 jag har gjort det på min youtube channel lägger jag upp det www.duvetvadtube.com/cryanddiemille jag tror jag har varit med i nån gammal top 10 plays Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Ett dåligt sniper montage jag gjorde. http://www.youtube.com/watch?v=FOUdB-fclkI Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Massor av fails i MW2-videor, Commentarys (nice englex, n0t), MW2-videor. Justja, mötte en kille idag som var med i Persona Gamings Top 5 plays vecka 1 eller 2. ollieollie93. Min channel: www.youtube.com/jojjen21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Inget, vill inte köpa en PVR. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Inget, vill inte köpa en PVR. Dazzle ftw. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Synd bara att jag spelar genom HDMI. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Synd bara att jag spelar genom HDMI. =) Sant, bilden blir sämre, men det är bra att spela in när man har en SD-tv :) Och att spela i SD på en HD-tv, är inte kul, för det blir liksom fördröjning :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg