fubbis Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 (redigerat) Jag har köpt pkmn ss och har precis börjat. Jag är vid typ det första gräset. Men jag hörde att det är ett Wi-Fi event med mystery gift och på serebii.net så står det att man ska ha Mystery Gift från början men jag har det inte!!! Snälla HHJJJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLLLLPPPP Redigerat 17 April 2010 av Draghon Missbruk av BBkod//Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 ehmm. När du startar spelet så i menyn där du väljer resume game kan du scrolla ner, där står det Mystery gift... Sen väljer du bara wifi (du måste ju såklart ha trådlöst internet med wep kodning också...) Och snälla, nästa gång behöver du inte spamma med stora och många bokstäver, du får inte lättare hjälp då... snarare tvärt om.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 17 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Jag vet att man scrollar ner men den finns inte där!(och ja, jag har trådlös internet anslutning till mitt ds) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 (redigerat) den ska göra det om du har soul silver, annars kanske du måste komma lite längre i spelet. EDIT: Men du kan chilla, eventet finns ända till 5 may =) http://serebii.net/heartgoldsoulsilver/wifievents.shtml Redigerat 17 April 2010 av Racoon14 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg