HampusL Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Jag förstår inte hur man kommer igenom den röda dörren i Temple of Ocean King på B6. Är det någon som kan hjälpa mig med det? Hälsningar Hampus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Vad är det för röd dörr? Och hur ser rummet ut på B6? Har inte Zelda på mig just nu så om du kan beskriva lite mer så hjälper jag dig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HampusL Skrivet 21 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 jag menar rumet med sex sten tavlor och nåra fantom ögon och två cristaler hopas det jälpte helsnigar hampus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Du ska rita en symbol, tror det är ett timglas du ska rita. Prata med statyer eller så i rummet så hittar du lösningen, länge sen jag gjorde det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Det beror på var du är i spelet. rita ett timglas (som Xade sa) men rita så här: Rita linjer mellan 1-2, 2-3, 3-4 och sedan 4-1. Om du kommit lite längre i spelet ska du rita en symbol med tre trianglar som finns i Zauz hus på Zauz island. 1 2 <----- såhär 3 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg