Torcida Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Jag och 40200 har skapat en clan för Modern Warfare 2 på PC som heter Fire That Weapon. Om du vill komma med så ska du ansöka i tråden eller skicka PM till mig, jag och 40200 godkänner er om ni kommer med. Vad som krävs för att komma med är att du får minst 150 i Score om 1000 är limit, vi ska köra Private Match och då kör vi FFA. Ni får använda vilket vapen som helst när vi möter er förutom Spas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KFC Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 hej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 hej.Antar att du vill joina, vad är ditt steam namn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 hej.Antar att du vill joina, vad är ditt steam namn? jag vill gå med, adda hjolulle på steam.jag vill köra alla banor utom rust. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 (redigerat) hej. Antar att du vill joina, vad är ditt steam namn? jag vill gå med, adda hjolulle på steam.jag vill köra alla banor utom rust. Vi får köra så fort jag lyckas få min Nat till open.Enligt steam finns inte din användare. Redigerat 19 April 2010 av 40200 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 kom ihåg att min dator kan stängas av när jag kör cod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GurkaaN Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Tjena. Skulle vilja trya för din klan. Bara en fråga ? Hur gammal är du och är du mogen att spela ? Inte så att du whinar hela tiden. Adda på steam: gurkaann Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 (redigerat) Tjena. Skulle vilja trya för din klan. Bara en fråga ? Hur gammal är du och är du mogen att spela ? Inte så att du whinar hela tiden. Adda på steam: gurkaannKan säga att carloking aldrig har whinat när jag lirat med han.Enligt steam finns inte din användare. Redigerat 19 April 2010 av 40200 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Tjena. Skulle vilja trya för din klan. Bara en fråga ? Hur gammal är du och är du mogen att spela ? Inte så att du whinar hela tiden. Adda på steam: gurkaannKan säga att carloking aldrig har whinat när jag lirat med han.Enligt steam finns inte din användare. addat dig nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 adda p0wwaolsson, dock vet jag inte om jag springer runt med clantaggen hela tiden för jag gillar mitt som det är nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 adda p0wwaolsson, dock vet jag inte om jag springer runt med clantaggen hela tiden för jag gillar mitt som det är nuHittades inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Steamnamnet? Mitt nick är atm iaf ^4o ^0ii NoXEEEQwL^4 o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg