kattus Skrivet 19 April 2010 Rapport Skrivet 19 April 2010 VIll gärna hacka min mobil som är en Samsung SGH-L700. Så att man kan byta tema o så. Och gör för FAN inte någon "Let me google that for you" Jag har en redan: Klick, klick Men allt finns inte på google... Citera
halopro96 Skrivet 19 April 2010 Rapport Skrivet 19 April 2010 VIll gärna hacka min mobil som är en Samsung SGH-L700. Så att man kan byta tema o så. Och gör för FAN inte någon "Let me google that for you" Jag har en redan: Klick, klick Men allt finns inte på google... www.mobile9.com Citera
kattus Skrivet 19 April 2010 Författare Rapport Skrivet 19 April 2010 VIll gärna hacka min mobil som är en Samsung SGH-L700. Så att man kan byta tema o så. Och gör för FAN inte någon "Let me google that for you" Jag har en redan: Klick, klick Men allt finns inte på google... www.mobile9.com Men suuuck.... Det går inte att byta teman o så på den. Därför vill jag hacka/jailbreaka den... :bah: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.