Michael1 Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Jag ska köpa action replay till ds lite bara för fuska, mest pokemon spel. Det finns flera olika modeller och vet inte vilken som är bäst :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 (redigerat) action replay ds ez äger!!! Redigerat 19 April 2010 av cubone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Michael1 Skrivet 19 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 action replay ds ez äger!!! Kan man få saker som azure flute med den och göra så en pokemon blir till lv 100? För jag har hittat en annan som heter Action Replay Ultimate Cheats for Pokemon är den bättre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 tror inte den är bättre för jag tror inte du kan adda nya koder. annars har jag för mig att man kan lägga in nya coder från datan osv? http://www.spelbutiken.se/catalog/product/...-datel--for-nds den skulle jag nog satsa på isåfall. + det är gratis frakt från Spelbutiken :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Den har jag hört massa rykten om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Den har jag hört massa rykten om. vilken har du hört rykten om? tex vilka rykten? jag har ingen action replay så jag vet inget :) jag addar ar koder till flash kort bara :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 AR max är klart bäst!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Den har jag hört massa rykten om. ja vad för ryckten jag har den och den funkar finfint :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Att den inte precis är bästa valet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg