Layton Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Hej! Jag brukar spela musik på Nintendogs och låta dem leka med leksaker samtidigt men efter ett tag blir mina hundar sura på mig och vill inte komma fram när jag kallar på dem. Och jag har inte gjort nånting! Bara låtit dem slå om ett ben eller liknande! Nån som vet vad det beror på? MVH The Queen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Smiska upp dina hundar så ordnar det sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 27 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Okeeej... va? Typ, skälla på dem för att de blir sura på mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Om du ger dina hundar för mycket leksaker blir de sura när de inte för det. Prova att inte göra så mycket med dem i någon månad så ska du se att det blir bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 6 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 Okej! Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg