MW2killer Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Hemsidan här nedan visar Mouse fix till battlefiled Bad company 2 PC. enjoy http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/446923.page Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Vad ska diskuteras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 (redigerat) Hmm, när jag spelar Bad Company 2 på lite högre grafik, så laggar min mus som f*n, men inte allt runtomkring. Fixar detta det? Redigerat 20 April 2010 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MW2killer Skrivet 20 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Hmm, när jag spelar Bad Company 2 på lite högre grafik, så laggar min mus som f*n, men inte allt runtomkring. Fixar detta det? Ja, det ska det nog kunna fixa. för när jag spelade BC2 va det också lagg på min, när jag gjorde mouse fix så fixade allt sig. knappt lagg då :D musen blir fri som fan :D Vad ska diskuteras? tips på hur man fixar bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.