loopen Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Mitt team är uppbygt på übers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 18 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Mitt team är uppbygt på übers. Det var ju tråkigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 18 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2010 Jag kan vara med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Michael1 Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 (redigerat) Varför är de pokemonen förbjudna? Jag vill inte köra utan garchomp. :unsure: Redigerat 19 Maj 2010 av Michael1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 19 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Varför är de pokemonen förbjudna? Jag vill inte köra utan garchomp. :unsure: Ehh, därför de är Ubers?... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Michael1 Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Vad är rubers? Det är allefall inte nåt med battlefrontier att göra med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 19 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Vad är rubers? Det är allefall inte nåt med battlefrontier att göra med. Vad snackar du om?! För det första: Det heter ÜBERS För det andra: Vad har denna tunering att göra med battlefrontier?!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Michael1 Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Vad är rubers? Det är allefall inte nåt med battlefrontier att göra med. Vad snackar du om?! För det första: Det heter ÜBERS För det andra: Vad har denna tunering att göra med battlefrontier?!?! Jo, man kan inte använda vilken pokemon som helst i battle frontier och jag trodde du menade samma sak. Och var kommer Übers ifrån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Vad är rubers? Det är allefall inte nåt med battlefrontier att göra med. Vad snackar du om?! För det första: Det heter ÜBERS För det andra: Vad har denna tunering att göra med battlefrontier?!?! Jo, man kan inte använda vilken pokemon som helst i battle frontier och jag trodde du menade samma sak. Och var kommer Übers ifrån? Übers är de man inte kan använda i Battle tower. Typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Michael1 Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Vad är rubers? Det är allefall inte nåt med battlefrontier att göra med. Vad snackar du om?! För det första: Det heter ÜBERS För det andra: Vad har denna tunering att göra med battlefrontier?!?! Jo, man kan inte använda vilken pokemon som helst i battle frontier och jag trodde du menade samma sak. Och var kommer Übers ifrån? Übers är de man inte kan använda i Battle tower. Typ Man kan ha garchomp, man kan ha latios, wobbufett och Wynaut kan man ha i battle tower men är förbjudna på ubers listan. Så det kommer inte från battle frontier. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Über-listan liknar den i Battle Frontier men är inte exakt samma. Personerna på Smogon arbetar hela tiden noga för att ta reda på vilka Pokémon som är för starka och göra dem till übers. Nintendo är inte perfekta (fast det är egentligen inte Smogon heller). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 19 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 Vad är rubers? Det är allefall inte nåt med battlefrontier att göra med. Vad snackar du om?! För det första: Det heter ÜBERS För det andra: Vad har denna tunering att göra med battlefrontier?!?! Jo, man kan inte använda vilken pokemon som helst i battle frontier och jag trodde du menade samma sak. Och var kommer Übers ifrån? Übers är de man inte kan använda i Battle tower. Typ Man kan ha garchomp, man kan ha latios, wobbufett och Wynaut kan man ha i battle tower men är förbjudna på ubers listan. Så det kommer inte från battle frontier. Du vet väll att denna turnering inte har något med battle tower att göra? Übers är helt enkelt för starka... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg