fluddras Skrivet 21 April 2010 Rapport Skrivet 21 April 2010 :( Tjena Hej Jag har precis börjat spela MadeMan och jag tycker det är riktigt nice men nu har jag fastnat på en bana, Chapter 3 Norht Carolina A Little more buisness. Det sitter en sniper i en helikopter han skjuter hela tiden o det går inte att skjuta honom, så är det någon som vet hur jag kommer vidare? MVH Fluddras Citera
ExorZ Skrivet 21 April 2010 Rapport Skrivet 21 April 2010 :( Tjena Hej Jag har precis börjat spela MadeMan och jag tycker det är riktigt nice men nu har jag fastnat på en bana, Chapter 3 Norht Carolina A Little more buisness. Det sitter en sniper i en helikopter han skjuter hela tiden o det går inte att skjuta honom, så är det någon som vet hur jag kommer vidare? MVH Fluddras http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/file/934087/47774Walk Through. *********************** Chapter 3 A Little More Business North Carolina *********************** Outside, you'll have a boss battle with a sniper in a helicopter. What you have to do is spray at the side of the chopper while avoiding the sniper. It'll be a while, but a shotgun with enough ammo can quicken things. After you're done, cutscene. Borde hjälpa. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.