mariofan96 Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Jag har svårt att hitta bonusmålen/nycklarna i följande banor: vanilla dome 1 och 2, cheese bridge area, forest of illusion 3, star world 4, donut plains 2, donut secret 1 samt eventuella bonusmål i spökhus, slott och fort. Jag vill även ha "vägbeskrivningar" till switchar. Jag har tagit den på yoshis island och den i forest of illusion. Kan någon hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Alla de står i Gamefaqs + fel forum? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariofan96 Skrivet 23 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 (redigerat) Alla de står i Gamefaqs + fel forum?fel forum? skulle inte tro det. för som skrivet: jag köpte det på WII shop channel. förresten vad är gamefaqs (uuuuuuuuuuuuuuursäkta för att jag inte vet, så kritisera inte) ? Redigerat 23 April 2010 av mariofan96 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Spelet är gjort till SNES och släpptes till SNES, även om det finns till Wii också. Därför är det fel forum. GameFAQs är en hemsida med guider till olika spel. http://www.gamefaqs.com/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Fel forum, det är fortfarande ett SNES spel. Jag rekomenderar även att du kollar guider på internet, tvivlar att någon kan svaret rätt upp och ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg