Hoppa till innehåll

Ipod Touch


Link1
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja skriver detta i Dator forumet för har för mig att Ipod touch är några % handdator? om moderatorerna tycker något annat flytta tråden :)

 

Har tänkt köpa en ipod touch men vet inte vilken jag ska köpa räcker 8gb för filmer musik osv? eller ska jag sattsa på en 32GB 3G ? väldigt osäker då 8gb kostar ca 1700 och 32gb kostar ca 2700. btw har ALDRIG haft en ipod eller något sånt förut så :)

 

MVH: link1

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag använder min iPod till lagringsutrymme parallellt med mp3spelare, så jag köpte en 160gb iPod.

 

Alltså, har du massor av musik köp 32gb. Vet du att du bara lyssnar på ca 1000 låtar räcker det med 8gb. Det är svårt att berätta för dig vilken spelare just DU ska köpa eftersom vi inte känner dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag använder min iPod till lagringsutrymme parallellt med mp3spelare, så jag köpte en 160gb iPod.

 

Alltså, har du massor av musik köp 32gb. Vet du att du bara lyssnar på ca 1000 låtar räcker det med 8gb. Det är svårt att berätta för dig vilken spelare just DU ska köpa eftersom vi inte känner dig.

nej iof men tack endå :)

 

Jag har en 32GB. 8GB räcker inte så långt om man ska ha film på den.
okej då blir det nog att köpa en 32gb då jag inte behöver vara lika ''orolig'' över utrymme :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har en iPhone med en kapacitet på 16 gb så det räcker lätt att ha ca. 150 appar och 500 låtar. Om du inte ska ha hela ditt musikbibliotek på din iPod samtidigt räcker 8 gb lätt för dig. Jag har 6.7 gb av 14.3 gb kvar.

 

Mina 7.6 gb räcker till detta:

313 låtar

3 videor (totalt 71 minuter, har inte lagt in några långfilmer)

100 bilder

124 program

 

Kom ihåg att själva operativsystemet till din iPod Touch (gissar på att det är snarlikt lika som iPhone) tar upp lite av dina 8 gb. Jag får bara ut 14.3 gb av mina 16 så det är något att tänka på.

Redigerat av Xagez
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...