Ghostbuster9 Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 En fråga hur laddar man ner betan på Modnation Racers? Jag vill inte ha en länk för jag har klickat på länken på deras sida och loggat in på sidan men jag hittar inte Beta stället! Kan någon hjälpa mig med det? Tacksam isåfall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Är ens betat aktivt än? Aja, isåfall så har du skrivit in en epostadress. Då du får koden så får du den genom din epost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 24 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Är ens betat aktivt än? Aja, isåfall så har du skrivit in en epostadress. Då du får koden så får du den genom din epost. Måste jag bli medlem på modnation.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 2 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Läste på sidan att man inte kan ladda ner den längre :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.