Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Cod?


DonaldDuck
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Noodles

Körde med 40200 i han sniperlobby, 4 pers, alla utom jag hardscopade. Fyfan vad kul, sedan nekar dom och säger att hardscope är när man breathar in i flera sekunder. Fast det är om man ser hela scope w/e.

 

Ska rusha på SND nu iaf, svinkul :>

Du kan ju ingenting om hardscopes.

 

OnT: Nyss skaffat Cold-Blooded Pro och jag har börjat spela Free-for-All lite mer. Fick en nuke i Free-for-All på Karachi förut med Tar-21.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 348
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Försöker få Fall på Intervention och Thermal på barret, Justeja, jag hatar ACOG mer än Silencer till snipers >.<

 

Men det går fan inte för såfort man joinar ett game så kommer det en satansnoobtuber, g18 noob, någon person utan primary weapon eller någon sketen kniferunner som teleporteras genom banan med Commando.

Det är anledningarna jag tycker MW2 suger. Kommer inte COD7 snart >.<?

Kommer säääkert vara något liknande, att man kan ha ''extra fast knife'' eller någet sånt.

 

Försöker göra så jäävla snygga quickscopes i GWK.

 

Game winning kill..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Joinade Pyrotoz session och spelade mot honom och Paul (PyroPuncher). Båda två är ganska stora på youtube :)

Skämtar du? Dom är riktigt badass på machinima :>

 

 

atm springer jag runt som och leker att jag är Small Beans, lyckas dock inte bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Joinade Pyrotoz session och spelade mot honom och Paul (PyroPuncher). Båda två är ganska stora på youtube :)

Skämtar du? Dom är riktigt badass på machinima :>

 

 

atm springer jag runt som och leker att jag är Small Beans, lyckas dock inte bra.

 

Nope. Har haft pyrotoz på min friendslist sen han hade 100 subs, och idag lirade han med PyroPuncher. Hörde till och med att det va Paul. Irländska dialekten är för skön! :D

 

 

Justja, det här är en kul video :) :

 

Redigerat av Runar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...