Hoppa till innehåll

Tips & Idéer


Maajken
 Dela

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Hej igen.

 

Tack för alla tips och eran tid att svara.

 

Fick ett PM att ja skulle göra ett nyhetssystem, därför har ja gjort ett, titta sidan här :

 

http://maajkan.site11.com/

 

 

Har ni tips till att utveckla nyhetssystemet eller nåt annat, skriv!

 

Nyhetssystemet innehåller ett inloggnings system. Man loggar in så kan man skriva nyheter, användarnamnet man loggar in med registreras i databasen och visas på startsidan där man skickar nyheten.

 

Så finns de nåt mer?

 

 

Tack i förhand

Mvh Maajkan

Redigerat av Maajken
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

http://maajkan.site11.com/index.php

 

Nu har ja gjort guide system och nyhetssystem.

 

 

Nu behöver jag mer idéer på vad man kan göra, öppen för alla seriösa idéer inom PHP.

 

 

Tacksam för alla svar

 

Mvh Maajkan

 

Titta in sidan, jag har gjort så man kan kommenter guiderna nu.

 

Söker moderatorer och idéer.

 

Tanke på inloggningsystem för users med specialfunktioner för dom, låter de som en bra idé?

 

Iallafall skriv idéer och är du sugen på att designa så skriv gärna.

 

Mvh Maajken

 

sidan : Min sida

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker fortfarande du borde göra en egen design.

Haha xd, jag har testat att försöka på mig CSS i 1 vecka, fattar absolut ingenting

 

Du kan få en gammal design jag inte använder längre, om du vill. Eller jag har faktist aldrig använt den.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker fortfarande du borde göra en egen design.

Haha xd, jag har testat att försöka på mig CSS i 1 vecka, fattar absolut ingenting

 

Du kan få en gammal design jag inte använder längre, om du vill. Eller jag har faktist aldrig använt den.

 

 

 

Den ser ju 100% bättre ut än min. Vad ska du ha för att du ska koda upp den lr så om du fattar? länk till din sida elr?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker fortfarande du borde göra en egen design.

Haha xd, jag har testat att försöka på mig CSS i 1 vecka, fattar absolut ingenting

 

Du kan få en gammal design jag inte använder längre, om du vill. Eller jag har faktist aldrig använt den.

 

 

 

Den ser ju 100% bättre ut än min. Vad ska du ha för att du ska koda upp den lr så om du fattar? länk till din sida elr?

 

Kan slänga upp sidan imorrn, sent nu.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker fortfarande du borde göra en egen design.

Haha xd, jag har testat att försöka på mig CSS i 1 vecka, fattar absolut ingenting

 

Du kan få en gammal design jag inte använder längre, om du vill. Eller jag har faktist aldrig använt den.

 

 

Den ser ju 100% bättre ut än min. Vad ska du ha för att du ska koda upp den lr så om du fattar? länk till din sida elr?

 

Kan slänga upp sidan imorrn, sent nu.

 

Godmorgon :)

 

Alexander kan du adda [email protected] så snackar vi där?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...