Maajken Skrivet 27 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 (redigerat) Hej igen. Tack för alla tips och eran tid att svara. Fick ett PM att ja skulle göra ett nyhetssystem, därför har ja gjort ett, titta sidan här : http://maajkan.site11.com/ Har ni tips till att utveckla nyhetssystemet eller nåt annat, skriv! Nyhetssystemet innehåller ett inloggnings system. Man loggar in så kan man skriva nyheter, användarnamnet man loggar in med registreras i databasen och visas på startsidan där man skickar nyheten. Så finns de nåt mer? Tack i förhand Mvh Maajkan Redigerat 27 April 2010 av Maajken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Gör en egen design. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maajken Skrivet 6 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 (redigerat) http://maajkan.site11.com/index.php Nu har ja gjort guide system och nyhetssystem. Nu behöver jag mer idéer på vad man kan göra, öppen för alla seriösa idéer inom PHP. Tacksam för alla svar Mvh Maajkan Redigerat 6 Maj 2010 av Maajken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maajken Skrivet 21 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 http://maajkan.site11.com/index.php Nu har ja gjort guide system och nyhetssystem. Nu behöver jag mer idéer på vad man kan göra, öppen för alla seriösa idéer inom PHP. Tacksam för alla svar Mvh Maajkan Titta in sidan, jag har gjort så man kan kommenter guiderna nu. Söker moderatorer och idéer. Tanke på inloggningsystem för users med specialfunktioner för dom, låter de som en bra idé? Iallafall skriv idéer och är du sugen på att designa så skriv gärna. Mvh Maajken sidan : Min sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Tycker fortfarande du borde göra en egen design. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maajken Skrivet 21 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Tycker fortfarande du borde göra en egen design.Haha xd, jag har testat att försöka på mig CSS i 1 vecka, fattar absolut ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Tycker fortfarande du borde göra en egen design.Haha xd, jag har testat att försöka på mig CSS i 1 vecka, fattar absolut ingenting Du kan få en gammal design jag inte använder längre, om du vill. Eller jag har faktist aldrig använt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maajken Skrivet 21 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Tycker fortfarande du borde göra en egen design. Haha xd, jag har testat att försöka på mig CSS i 1 vecka, fattar absolut ingenting Du kan få en gammal design jag inte använder längre, om du vill. Eller jag har faktist aldrig använt den. Den ser ju 100% bättre ut än min. Vad ska du ha för att du ska koda upp den lr så om du fattar? länk till din sida elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 21 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2010 Tycker fortfarande du borde göra en egen design. Haha xd, jag har testat att försöka på mig CSS i 1 vecka, fattar absolut ingenting Du kan få en gammal design jag inte använder längre, om du vill. Eller jag har faktist aldrig använt den. Den ser ju 100% bättre ut än min. Vad ska du ha för att du ska koda upp den lr så om du fattar? länk till din sida elr? Kan slänga upp sidan imorrn, sent nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maajken Skrivet 22 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Tycker fortfarande du borde göra en egen design. Haha xd, jag har testat att försöka på mig CSS i 1 vecka, fattar absolut ingenting Du kan få en gammal design jag inte använder längre, om du vill. Eller jag har faktist aldrig använt den. Den ser ju 100% bättre ut än min. Vad ska du ha för att du ska koda upp den lr så om du fattar? länk till din sida elr? Kan slänga upp sidan imorrn, sent nu. Godmorgon :) Alexander kan du adda [email protected] så snackar vi där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.