Gäst Crabsex Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 (redigerat) Finns inga dåliga vapen i MW2, alla vapen är noob-mode. Men den sämsta måste vara typ Stinger, lol. Redigerat 11 Juli 2010 av Crabsex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Själv tycker jag Scar-H eftersom den är jävligt overpower.nja jag tycker att den är ganska överskattad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AkimboFries Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 FAMAS ALLA GÅNGER! SÄMSTA VAPNET! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Tycker att alla vanliga pistoler är kassa. men ACR är rätt kass med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Tycker att alla vanliga pistoler är kassa. men ACR är rätt kass med. Om du spelar kasst med ACR är du kass :P ACR är en Assualt Rifle med ingen rekyl, kan det bli bättre? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Tycker att alla vanliga pistoler är kassa. men ACR är rätt kass med. Om du spelar kasst med ACR är du kass :P ACR är en Assualt Rifle med ingen rekyl, kan det bli bättre? :) Men det krävs ett halvt magg för att döda Så man är inte kass, om man lyckas döda en tar 5 meter ifrån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Tycker inga vapen är speciellt kassa, Så Stinger är väl sämst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 (redigerat) USP e ju sämst,måste skjuta 4-6 skott för kill då hinner fienden ta ner en, sen är TMP också skit(enligt mig) Redigerat 21 Augusti 2010 av Amir23 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 USP e ju sämst,måste skjuta 4-6 skott för kill då hinner fienden ta ner en, sen är TMP också skit(enligt mig)TMP är ju kung! OnT: Tycker faktiskt att MP5K är sämst nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Tycker att Model är rätt kass. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 19 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2010 Model-1887, speciellt med Akimbo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 21 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2010 f2000 e lätt sämsta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg