Kira1 Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 jag söker ett spel som jag såg förut men kommer inte ihåg namnet jag tror man var utomjordningar som skulle förinta alla människor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Destroy All Humans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 25 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 ja så stog det på spelet men jag viste inte om det var namnet eller om det bara stog så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Nej, spelet heter Destroy All Humans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Det finns första, andra och ett tredje som det inte ens står en trea på. B) Men om det är PS3 du syftar på (såklart) så är det Path of Furon du letar efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 25 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 vad heter ettan då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Destroy All Humans, som sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 25 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 vad står det på trean istället för en 3 a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Du skriver ju i PS3 forumet, ettan finns bara till PS2 och Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 25 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 ja men jag viste inte vilket ettan fanns till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Joo, men nu när du vet vad spelet heter kan du ju pröva att googla lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 25 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 jag gör det men jag hittar inget billigt ställe att köpa det på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.