Gäst BillieJean Skrivet 25 April 2010 Rapport Skrivet 25 April 2010 jag vet att detta har diskuterats förr, och att koden är [ljud=0] [/ljud] men vad för länk ska man lägga in emellan? Jag testade lägga in en länk från Mediafire, men det funkade inte, och fick lite kritik från bl.a DonaldDuck för det. Men instället för att dampa i min GB så kan ni väl säga vad jag ska ha för länk emellan taggarna? Vad finns det för hosts man kan använda? Citera
Gäst BillieJean Skrivet 25 April 2010 Rapport Skrivet 25 April 2010 En länk som slutar på .mp3. kan du ge exempel på en sida man kan använda? Alla sidor jag testar ger bara länkar som slutar på html. Kan det vara så enkelt att byta .html mot .mp3? Citera
JosJuice Skrivet 25 April 2010 Rapport Skrivet 25 April 2010 En länk som slutar på .mp3. kan du ge exempel på en sida man kan använda? Alla sidor jag testar ger bara länkar som slutar på html. Kan det vara så enkelt att byta .html mot .mp3? Nej. Du måste ladda upp på en hemsida som tillåter dig att direktlänka till filen. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.