Gäst jeppedoli Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 (redigerat) Hej. När jag använder mitt ett litet sd kort i en adapter sen i psp så hittar den inte. Fast om jag har ett stort minneskort som jag hade i en gammal sony ericsson som passar i pspn utan någon adapter så fungerar det smärtfritt. Jag har haft mitt lilla sd kort i adapter sen i psp förut och då har det fungerat. Behöver SVAR FORT!! Har köpt ny adapter så nu fungerar det! Redigerat 15 Maj 2010 av jeppedoli Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Den kan möjligtvis vara lite dammig, men har du uppdaterat ditt PSP? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Den kan möjligtvis vara lite dammig, men har du uppdaterat ditt PSP? Ja. Det är 6.20 tror jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Den kan möjligtvis vara lite dammig, men har du uppdaterat ditt PSP? Ja. Det är 6.20 tror jag! OK men har du kollat om det finns damm på minneskortet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Testa att formatera ditt minneskort funkade för mig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Jag köpte en ny adapter så fungerade det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg