Zoroark Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 jag försöker sätta på min brand vägg men det är inte ens en länk <.< jag har testat att gå in på youtube men det fungerar bra för dom.. kan ni hjälpa mig =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Försök förtydliga vad du vill ha gjort. Brandväggen sätter du på i kontrollpanelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoroark Skrivet 26 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 hur? jag använder windows - brandävggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Vill du använda dig av någonting du redan använder? Jag förstår inte vad du pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Ska du sätta på windows brandväggen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 jag försöker sätta på min brand vägg men det är inte ens en länk <.< jag har testat att gå in på youtube men det fungerar bra för dom.. kan ni hjälpa mig =( Klicka på start i nedre vänstra hörnet. Sen klickar du på Kontrollpanelen i högra spalten. Sen letar du dig fram till en ikon som kallas Windows-brandväggen och dubbelklickar på den. Voila! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.