SnowppeN Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Hallå, undra bah var man kan ladda ner Windows vista tema till windows xp och om de går. Tack i förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 http://www.lmgtfy.com/?q=Vista+transformation+pack+download Tror dock att det segar ner datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Japp. Det segar ner datorn, och om man ska avinstallera så får du en jävla massa problem. När jag skulle göra det så gjorde jag 1 litet misstag och jag fick göra backup på datorn och installera om XP... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 "Vista transformation pack"? Skaffa bara ett skin till taskbaren, tar ingen plats alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.