GamesDean Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 (redigerat) Nu snackar vi! tankar programmet nu :thanks: Återkommer med recention! Edit: Grym client! Jobbigt att syrrans musik kom med bara :bah: blir nog några timmar och sitta och rensa :P All min musik kom inte med, av mina typ +300 låtar så kom typ 40 med! <_< Rekomenderas stort! Redigerat 29 April 2010 av 0gge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Vafan? Har mac så jag tog den under men inget blev nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Fan vad mycket bättre det är nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Vafan? Har mac så jag tog den under men inget blev nytt? Vänta tills imorgon, sedan provar du igen. Var samma sak för mig med Windows 7... Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Den hittade inte min musik. :( Jag använder JetAudio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Prova att dra in en låt i spellistan där du vill ha den då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Nya Spotify kingar ju fläsk! Min Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/cakeguy . I like your hair, Johannes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Nu funkar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Dåligt dåligt... Inget stöd för flac. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Dåligt dåligt... Inget stöd för flac.Jo men flac är ju jätte populärt.Fast ne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Dåligt dåligt... Inget stöd för flac.Jo men flac är ju jätte populärt.Fast ne. Bara för att du inte lyssnar på flac betyder det inte att det inte finns andra som gör det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Dåligt dåligt... Inget stöd för flac. Jo men flac är ju jätte populärt. Fast ne. Bara för att du inte lyssnar på flac betyder det inte att det inte finns andra som gör det... Varför använda det över typ iTunes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.