Ghostbuster9 Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Tja! Jo jag röjer undan med lite spel hemma och undrar hur mycket jag kan få för dessa spel och vart jag får mest, det ska nog ssäljas i butik. Spelen är: Ghostbusters The Video Game (ps3) Skate 2 (beror på hur mycket jag får, ps3) Lost (ps3) Sid Meiers Civilization Revoltuion (ps3) Tony Hawks Project 8 (psp) Jag vill veta hur mycket jag får för dessa styck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Gå till Game eller Gamestop och fråga dem istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 (redigerat) Ett tips är att byta in spelen och förhandsboka spelen på Gamstop! Då får du typ 200-300kr st! T.ex fick jag 200kr för ett spel dom sa var värt 30kr! :D http://gamestop.se/pdf/00/12-SE.pdf GLÖM INTE EXLUDERINGSLISTAN! Redigerat 29 April 2010 av TeamCupa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 29 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Ett tips är att byta in spelen och förhandsboka spelen på Gamstop! Då får du typ 200-300kr st! T.ex fick jag 200kr för ett spel dom sa var värt 30kr! :D http://gamestop.se/pdf/00/12-SE.pdf GLÖM INTE EXLUDERINGSLISTAN! Gamestops är otrolit lång och jag frågade på Game hur mycket jag skulle få och de gav mig: Lost=50 kronor Ghostbusters The Video Game=150 kronor Sid Meiers Civilization Revolution=100 kronor Skate 2=80 kronor Tony Hawks Project 8=80 kronor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 (redigerat) Jag vet... men du har säkert några spel! Redigerat 29 April 2010 av TeamCupa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 29 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Jag vet... men du har säkert några spel!Kollade upp listan de enda som funkade var Sid Meiers Civilization Revolution och Skate 2, ska nog köpa en PSN Voucher för de andra spelen, kan man byta in PSP spel på gamestop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Varför inte?? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 30 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Varför inte?? ;)Jag menar i kampanjerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Måste vara samma konsoll som det spelet du beställer :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.