laddvig2 Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 hej kan nån berätta för mig hur tusan man lyckas vinna granturismo world championship i proffessional league, jag har all möjliga bilar flera race cars men det går bara inte vinna :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 hej kan nån berätta för mig hur tusan man lyckas vinna granturismo world championship i proffessional league, jag har all möjliga bilar flera race cars men det går bara inte vinna :evil: Har du F1 bilen om ja kör på B-spec. om nej kolla hur man får den och skaffa dej den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Hjälper denhär http://www.gamefaqs.com/console/ps2/file/561066/37552 hjälpte mig en bra bit innan jag tröttnade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laddvig2 Skrivet 2 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 ok tack för tipsen, nu vet jag vad jag ska göra den här sommaren ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg