↗ till inläggetÅldersgräns fungerar inte på fuska.se.. Och varför bryr du dig ens? Om det nu blev en 15års gräns så skulle du i vilket fall inte komma in.Det är väll en smakfråga, den som gjort tråden måste väll tycka att den har ett syfte. Sen är det ju ens eget val om man ska gå med, eller inte i det här fallet där forumet är stängt och hälften av alla medlemmar heter ''Raderad användare''.
Jag tycker forumet ska vara kvar och öppet fast med en 15 års åldersgräns.
Ännu En Tråd Om Vuxensnack-forumet
Jag fyller år i Juni så jag kan gott vänta.
Vad är ens meningen med att ha kvar vuxen snack forumet om det är stängt?
Jag vill ha kvar det och jag vill gå med när jag blir 15, men att skriva ''Ni kan starta ett eget forum med samma princip'' eller liknande är också fel, det enda vuxensnack forumet gör just nu är att fyller tomrum, man kan jämföra det med en låda gamla bananer i ett lager på Ica som ingen har orkat slängt.
↗ till inläggetJag kan inte se att någon mod har klagat över forumet, jag sa bara att det inte finns några vettiga trådar. Det är min åsikt om det forumet, inget klagomål.För det första undrar jag var för det faktiskt är stängt, vad är anledningen?
För det andra så förstår jag inte varför dom flesta mods antar jag har röstat att det är bra som det är när ni ändå klagar på forumet här i tråden, men som Dave sa så är nog vuxensnack forumet borta väldigt snart.
Fortfarande inte sätt några argument för att forumet ska vara kvar låst. Anledningen till att det är inaktivt och inte har några vettiga trådar kanske är just därför, det är låst. Massa nytt moget folk skulle antagligen liva upp forumet ifall det ändrades till 15+.
↗ till inläggetVem fan bryr sig om integritetsproblem, 50% av sidorna man hänger på kräver liks det nu för tiden, sen är det rålätt att hitta folks personnummer ändå, så jag upprepar, vem fan bryr sig, dags att få grepp på alla trollen!↗ till inläggetDet blir ju visserligen ett integritetsproblem om man ska ange sina sista siffror. Se bara till att det finns fler som städar i forumet. Precis som det t.ex. finns speciella debattmoderatorer så borde det finnas moderatorer för Vuxensnack, finns säkert många seriösa, lite äldre medlemmar som kan tänkas hjälpa till med det.1. Byt ut ålder-systemet så man måste skriva in sista siffrorna.
2. Ändra till 15+ eller högre på vuxensnack.
Problem solved.
Att admin inte har någon motivering är ett faktum, hans beslut saknar relevans med kvaliteten på gruppen, medlemmarnas önskan eller hans möjligheter att tjäna pengar. det är rent ut sagt idiotiskt.
Men annars så låter det där med special moderatorer bra!
↗ till inläggetMassa nytt moget folk
...för sådana finns det ju verkligen gott om här på fuska. :rolleyes:
Nä, men låt de som vill komma in. Om dom tycker det är kul att kolla på 2girls1cup och cirkelrunka, medans de skriver om det på ett spelforum så inte mig emot.
Man ska i alla fall ha en möjlighet att få gå med, just nu är det ju bara ''Nej inga mer kommer in'' utan anledning.
↗ till inläggetDet är en stängd grupp, inget att diskutera om.Man ska i alla fall ha en möjlighet att få gå med, just nu är det ju bara ''Nej inga mer kommer in'' utan anledning.
Seriöst, varför är den stängd?
Svara inte "det är en stängd grupp" utan argument.
↗ till inläggetDet kommer att bli ändringar på "vuxensnack"- gruppen/forumet. Om det kommer att tas bort eller bli en "öppen" grupp får vi vänta och se, men blir nog antingen eller.Seriöst, varför är den stängd?
Okej, men du har fortfarande inga argument till varför den blev stängd från början?
Att ta bort den skulle vara lite synd tycker jag. Jag vill att hela fuska.se-forumet ska vara så bra så möjligt och att ta bort vuxensnack skulle nog inte göra gott.
Det kommer att bli ändringar på "vuxensnack"- gruppen/forumet. Om det kommer att tas bort eller bli en "öppen" grupp får vi vänta och se, men blir nog antingen eller.
WASD frågade varför gruppen var stängd och du svarar med att det kommer ske ändringar? Svara med ett riktigt svar istället.
↗ till inläggetVänta har vi redan gjort.↗ till inläggetDet kommer att bli ändringar på "vuxensnack"- gruppen/forumet. Om det kommer att tas bort eller bli en "öppen" grupp får vi vänta och se, men blir nog antingen eller.Seriöst, varför är den stängd?
Nu har Vuxensnack-forumet tagit borts, var det den bästa lösningen du kunde komma på?
Med tanke på att det knappt fanns några vettiga, aktiva trådar i vuxenforumet så är det knappast någon större förlust.
Forumet är nu borta som vissa har upptäckt. Beslutet att det skulle tas bort togs för länge sedan men verkställdes nu i och med att de nya gruppalternativen lanserades. På slutet så förekom inte speciellt många vettiga trådar och då ämnena som diskuterades låg rätt långt ifrån Fuskas kärnområde så var beslutet inte speciellt svårt.
Tråd låst.