Nacke3000 Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Tja, Jag plockade fram The lord of the rings conquest och blåste bort dammet. :D Jag skulle spela online men jag lyckas inte koppla till EA nation (online) Jag har ett fungerande internet för jag är ju på fuska.se och spelar Starcraft 2 beta online hela tiden. Så vet någon hur man löser detta problemet? Dom enda detaljerna jag kan ge är att jag trycker på Multiplayer. Sedan på EA nation. Sen står det bara (det går inte att koppla till servrarna var god och försök igen senare) Jag har försökt 2 gånger om dagen i 5 dagar nu. (har spelet till pc) Vet någon hur man löser problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Flyttar till rätt forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Du kanske kan göra en ny EA nation? Det funkade på mig när detta hände på Skate 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.