Pikachu86a Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Ja någon som vet om det finns något sådant bra forum? Om inte finns det intresse för ett sådant i så fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 (redigerat) På fuska.se finns det inte ett sådant forum. Jag tror inte att det kommer ett djur-forum med tanke på att det inte finns såpass många trådar om det. Men du kan ju alltid skapa ett gruppforum med djur som inriktning. Redigerat 1 Maj 2010 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 1 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 På fuska.se finns det inte ett sådant forum. Jag tror inte att det kommer ett djur-forum med tanke på att det inte finns såpass många trådar om det. Men du kan ju alltid skapa ett gruppforum med djur som inriktning. Jag pratar om in Fuska.se nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 På fuska.se finns det inte ett sådant forum. Jag tror inte att det kommer ett djur-forum med tanke på att det inte finns såpass många trådar om det. Men du kan ju alltid skapa ett gruppforum med djur som inriktning. Jag pratar om in Fuska.se nu. Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Han pratar om ett husdjursforum på nätet, inte ett subforum på fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 1 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 På fuska.se finns det inte ett sådant forum. Jag tror inte att det kommer ett djur-forum med tanke på att det inte finns såpass många trådar om det. Men du kan ju alltid skapa ett gruppforum med djur som inriktning. Jag pratar om in Fuska.se nu. Va? som jag skrev pratar inte om ett husdjursdel på fuska.se utan ett separatforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 På fuska.se finns det inte ett sådant forum. Jag tror inte att det kommer ett djur-forum med tanke på att det inte finns såpass många trådar om det. Men du kan ju alltid skapa ett gruppforum med djur som inriktning. Jag pratar om in Fuska.se nu. Va? som jag skrev pratar inte om ett husdjursdel på fuska.se utan ett separatforum. Man förstod inte din mening.. Hursomhelst, söker du efter ett forum om husdjur får du väl googla i sådana fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Jag pratar om in Fuska.se nu.Se, jag pratar om in Fuska.nu. :lol: :lol: världens bästa ordvits :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.