Antonioz Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 (redigerat) Hallå där :lol: Jag har kommit till ''dragon-gymmet'' på HeartGold och klarade gymmet men fick ingen badge, när jag sen pratar med henne säger hon typ ''Är det för mycket att begära av dig?'' Jag hoppade över det hon sa innan så vet inte vad jag ska göra för att få badgen och komma vidare....hjälp? :D Redigerat 1 Maj 2010 av Antonioz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Du ska gå in i Dragon´s Den bakom gymmet. Klara allt där inne och när du går ut så får du Badgen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 1 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 (redigerat) Du ska gå in i Dragon´s Den bakom gymmet. Klara allt där inne och när du går ut så får du Badgen Aha, tack så mycket :P Nu har jag problem igen x_x jag har mött ''kimono girls'' och klarat dem, vart ska jag nu? Redigerat 1 Maj 2010 av Antonioz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Du ska fånga/slå Ho-oh. Om du slår den så återupplivas den när du har klarat elit fyran, så du måste inte fånga den nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 1 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Du ska fånga/slå Ho-oh. Om du slår den så återupplivas den när du har klarat elit fyran, så du måste inte fånga den nu. Kom på det sen men tack iaf :D Annan fråga: hur kommer man till Cinnibar island, Pewter city, Viridian city och Pallet town? Har klarat alla gym utom dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Fånga/besegra Snorlax utanför Saffron City, och gå sedan igenom Digletts' Cave. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 2 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Fånga/besegra Snorlax utanför Saffron City, och gå sedan igenom Digletts' Cave. Han vill inte vakna :o Är det som i firered att man ska använda en flöjt för att väcka honom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Du ska använda Pokéflute-kanalen på din PokéGear, om du har plockat upp EXPN Card i Lavender Radio Tower först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 2 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Av vem får man det? Kan inte använda hissen för strömmen är inte tillbaka :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Då ska du gå till Cerulean Gymmet (vatten) och hitta en sak i vattnet där, sen åka till Power plant och ge dem saken du hittade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 2 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Då ska du gå till Cerulean Gymmet (vatten) och hitta en sak i vattnet där, sen åka till Power plant och ge dem saken du hittade. Menar du bassängen i gymmet elr vid route 24? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 I gymmet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg