Escain Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Reds team: Pikachu lv 88 (Electric) Venusaur lv 84 (Grass/Poison) Charizard lv 84 (Fire/Flying) Blastoise lv 84 (Water) Lapras lv 80 (Water/Ice) Snorlax lv 82 (Normal) Inte att leka med längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 3 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Mwihihihihihi klarade honom ;D svår! ;> Vad finns det att göra nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Får man inte rock climb av Blue i 8 gymmet?? Jag kommer inte ihåg riktigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 3 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Får man inte rock climb av Blue i 8 gymmet?? Jag kommer inte ihåg riktigt Nöh, av Oak, har fått den nu xd vad finns det att göra efter mt.silver? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Får man inte rock climb av Blue i 8 gymmet?? Jag kommer inte ihåg riktigt Nöh, av Oak, har fått den nu xd vad finns det att göra efter mt.silver? Zapdos, Articonu, Moltres och fler legendariska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Du kan alltid försöka fylla pokédexen ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Får man inte rock climb av Blue i 8 gymmet?? Jag kommer inte ihåg riktigt Nöh, av Oak, har fått den nu xd vad finns det att göra efter mt.silver? Du kan nu välja och vraka mellan Bulbasaur, Charmander, Squirtle, Treecko, Torchic och Mudkip. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 fånga latias! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 8 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Vart får man good rod å super rod? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leoparden008 Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 vart i gymmet? vart i gymmet? vart i gymmet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 16 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 vart i gymmet? vart i gymmet? vart i gymmet? Vadå? o,o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg